نکات قابل توجه جهت نورپردازی بیلبورد
1400
اسفند
12
در واقع بدون تبلیغات فقط مشتریان آشنا و کسانی که اتفاقی از مقابل محل کسب شما می گذرند برای دیدن اجناس، کالاها و یا دریافت خدمات به سراغ شما می آیند، اما اگر می خواهید مشتریان زیادی داشته باشید و به درآمد بالاتری برسید، لازم است تبلیغات بهینه ای در سطح شهر و در صورت بزرگ بودن کسب و کار در سطح کشور انجام دهید.
یکی از تبلیغاتی که طرفداران زیادی دارد و در صورتی که به شکلی بهینه به نمایش گذاشته شود می تواند بازخورد قوی داشته باشد، بیلبورد است .
بیلبوردها معمولاً در جاهایی مثل شریان های اصلی و فرعی، میادین شهری، بزرگ راه ها و جاده ها نصب می شوند و جهت درج محتوای تبلیغاتی بر روی بیلبورد بیشتر از تصاویر استفاده می شود تا متن .
مهمترین رکن نورپردازی بیلبوردهای تبلیغاتی یکدست بودن نور و عدم خیرگی نقطه ای روشنایی می باشد.
عواملی که سبب بهتر دیده شدن بیلبورد و تابلو تبلیغات می شود را به تفکیک بررسی می کنیم.
1- باید در نورپردازی قدرتمند باشند
تابلوها و بیلبوردها عموما جایی نصب می شوند که بیشترین رفت و آمد در آنجا وجود دارد و در نقاط پر تردد نور زیاد است بنابراین باید بیلبوردها نوری بیش از نور محیط داشته باشند تا بتوانند جلب توجه کنند بدین منظور برای نور پردازی این بیلبوردها و یا تابلوها باید ازپروژکتورهایی با قدرت بالا استفاده کرد.
پروژکتورهای COB پاورلایت با قدرت پرتاب نور بسیار مناسب می توانند این خواسته و نیاز را برطرف سازند.
2- کم مصرف باشند
اولویت هر کسب و کار بالابردن راندمان است با کم کردن مصرف و شیوه صحیح نورپردازی در تابلوهای تبلیغاتی این امر محقق می شود. بطور مثال استفاده از
پروژکتور ۱۰۰ وات پاورلایت انتخابی مناسب و شایسته است که علاوه بر روشنایی بیشتر مصرف برق را به ۴/۱ کاهش می دهد.
3 - ضد آب بودن
پروژکتورها
باید کاملا در برابر شرایط محیطی مقاوم باشند یا اصطلاحا IP بالا باشند که در برابر آب و غبار از خود مقاومت نشان دهند.
پروژکتورهای پاورلایت دارای تاییدیه
IP67 می باشند که در نوع خود بسیار مقاوم و پر دوام محسوب می شود.
همواره از تبلیغات در هنگام رکود بازار و یا هنگامی که صاحبان کسب و کار می خواهند بیشتر دیده شوند استفاده می کنند .
این مطلب به این معنی است که بهترین تبلیغ برای صاحبان کسب و کار تابلو و بیلبورد می باشد و صاحبان کسب و کار به شرکتهای تبلیغاتی اعتماد می کنند. پس نتیجتا” برای نور پردازی بیلبوردها باید دقت کافی را اعمال کنیم. اگر تبلیغات در بیلبورد و تابلو به خوبی دیده نشود مطمانا صاحبان مشاغل از شما بعنوان مجری روی برگردانده و به سراغ رغیب شما خواهند رفت.
4- دارای نور یکدست و متناسب باشد
یکنواختی نور در تابلوها علاده براینکه چشم را می نوازد سبب می شود تبلیغات به خوبی دیده شود نور یکدست و متناسب تبلیغات را زیبا، رنگ ها را واقعی جلوه می دهد. همه ما تابلو و بیلبوردهایی که نور نا مناسبی دارند را دیده ایم و می دانیم که اگر نور یکدست و نرم نباشد تبلیغ و تابلو به خوبی دیده نمی شود و نقاطی از تابلو پر رنگ و نقاطی کم رنگ دیده می شود، این مساله می تواند در دیده شدن تابلو بسیار اثر بخش باشد.
پرتو نور پروژکتورهای پاورلایت با زاویه ۱۳۰ درجه است و نور را یکدست به تابلوها می تاباند.
5- ترجیحا ابعاد کوچکی داشته باشند
از آنجا که تابلوها و بیلبوردها عموما در لحظه دیده می شوند مهم است که کمترین عامل مزاحم در راستای دید بیننده قرار داشته باشد. بنابراین استفاده از پروژکتورها با اندازه بزرگ می تواند عامل مزاحم، در دیده شدن تابلو و یا بیلبورد باشد هر قدر عرض پروژکتور در تابلوها کمتر باشد جلوه بصری زیباتری داشته و کمترین مزاحمت در دید بیننده خواهد بود.
6- دارای پایه و یا دسته ای مناسب باشد
شیوه و نوع نصب برای بهتر فیکس شدن پروژکتورها ارتباط مستقیم به دسته پروژکتور دارد. برخی از پروژکتورها قابلیت تنظیم مناسب را ندارند و یا دیده شده که دارای فیکسچرهای نصب چند تکه می باشند که به مرور زمان از هم جدا شده و حتی می توانند از جا در بیایند.
پروژکتورهای پاورلایت قابلیت تنظیم بسیار مناسب دارند که از هر جهت می توانند نصب شوند و تنها با یک آچار، کاملا در جای خود محکم شوند.پیچ های طراحی شده در پروژکتورهای پاورلایت ضد زنگ می باشد که با قرار گرفتن در بارش برف و باران و عوامل محیطی دارای خوردگی نمی شوند.
قابلیت نصب پروژکتورهای پاورلایت در مکان های مختلف :
<> نورپردازی پروژکتور پاورلایت جهت بیلورد عرشه پل هوایی
– فاصلهی پروژکتورها از یکدیگر حداکثر ۳ متر باشد.
– پیشنهاد میشود روشنایی از بالای پل انجام شود به این دلیل که بازتاب آن با کیفیت بهتری در خیابان دیده میشود در حالی که اگر نور از پایین داده شود بازتاب آن به سمت بالا خواهد بود و در دیدرس قرار نمیگیرد. از طرفی نصب پروژکتورها در بالا برای جلوگیری از سرقت آنها از امنیت بیشتری برخوردار است.
<> نورپردازی پروژکتور پاورلایت جهت بیلبورد ایستاده حاشیه معابر و جادهها
– معمولا این تبلیغات با ابعادی بزرگتر چاپ شده و در حاشیه بزرگراه نصب میشوند. برای روشن کردن این گونه بیلبوردها حتما باید از دو ردیف پروژکتور در بالا و پایین استفاده کرد. برای عرضهای بالای ۵ متر پیشنهاد
پاورلایت پروژکتور ۱۵۰ وات تولید این شرکت میباشد.
– لازم به ذکر است با توجه به این که ردیف بالایی بخش بیشتری از نور را تامین میکند در ردیف پایینی استفاده از پروژکتور ۱۰۰ وات پاورلایت نیز گزینهای مناسب است.
<> نورپردازی پروژکتور پاورلایت جهت تابلو فروشگاه
– از لحاظ فنی روشنایی تابلو فروشگاه تفاوت چندانی با بیلبورد پل هوایی ندارد. با توجه به ابعاد تابلوها پیشنهاد پاورلایت پروژکتور ۵۰ وات این شرکت میباشد.
تیم کارشناسان صنایع روشنایی پاورلایت با افتخار همکاری خود را در زمینه مشاوره و ارائه محصولات و خدمات جهت پروژه های نورپردازی با جدیدترین متد تکنولوژی نورپردازی روز دنیا جهت بهبود کیفیت پروژه های شما اعلام می دارد.
برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با محصولات و مشاوره با کارشناسان شرکت صنایع روشنایی پاورلایت
اینجا را کلیک و با شماره های 09900907005 و 02634533742 تماس حاصل فرمایید.